Merhaba arkadaşlar. 40 ım çıktıktan sonra spiral taktırdım. Sonrasında regl zamanlarım düzene girdi ama şu son 2 aydır doğru düzgün regl olmuyorum her ayın 10 unda düzenli kahverengi leke şeklinde başlıyor 2 gün lekelenip sonrasında kesiliyor ve 2 gün sonra tekrar leke şeklinde başlayıp bitiyor. Bu durum spiralden kaynaklı olabilir mi ? Böyle bir şey yaşayan var mı ?