Evet kızlar 4 sene aradan sonra terardan buralardayım😌 7 gün önce ikinci evladım dünyaya geldi sabırsızlıkla bekliyodum gelmesini doğum yaptıktan 2 gün sonra duygularım değişmeye başladı içimde sebepsiz korku ağlama krizleri başladı annem yanımda şuan 40 ım çıkana kadar kalacaktı ama kalamicaklar bazı sebeplerden dolayı haftaya dönüyorlar onun sıkıntısı da başladı ikinci de olmaz depresyon rahat ederim dedim ama oluyormuş akşamları iyiyim ama gündüzleri sıkıntı başlıyor sürekli dalıyorum değişik düşünceler geliyor nasıl bakarım iki çocuğa yapabilicekmiyim şükür eşimin ailesi var akrabaları var ama nedense annemin gidicegini düşününce başlıyorum ağlamaya insanın yaşı kaç olursa olsun anneye ihtiyacı oluyormuş geçeceğini de biliyorum ama sanki hiç geçmicek gibi. 🥺