Busbus03 Ben 15 sene kırık diş ile yaşadım. Diş minem zarar görmediği için çürüme olmadı ama hassasiyet problemi yaşıyordum arada. Çocukluğumda bonding işlem hakkında bilgimiz olmadığı için yaptırmamıştım. 25 yaşında gittiğim bir doktor bana giden dişimi adeta geri verdi. Keşke önceden yaptırsaymışım.
Kırık diş ile çürüğünüz yoksa yaşarsınız ama sağlam taraf uzun kaldığından çiğneme yaparken kırık tarafta baskı oluşmaz ve bu dengesiz kullanım sebebiyle diğer dişlerinizde yamulma veya aralarında açılma olur. O sebeple korkmayın yaptırın derim. Zaten üç iğne vurup iyice uyuşturup yapıyorlar hissetmiyorsunuz.