Gecen ay uyku egitimi aldik pilates topunda ziplamayi biraktik cok memnunum bundan ancak 2 haftadir o egitim zamanindaki kadar kolay uykuya dalamiyor. Gunduz bir gun uzun uyuyor bir gun kisa geceleri de degisken yani hic oldum bittim olmuyorum ama bazi geceler uyandiginda 30-40dk dalamiyor geri. Eskiden yari uykulu halde olup geri uykuya hizli dalardi simdi komple uyaniyor. 6,5 aylik su an bebegim. Yani bu sekilde gelisim basamaklarini atladikca buyudukce bu sekilde bozulmalar normal mi size de oldu mu? Uyku araliklarini da acmaya calisiyorum ama uykuya yine bi 15dk oyalanip oyle geciyor aglama falan yok mizirdaniyor bazen o kadar. Uyanik kalma suresi mi artti acaba 2,5 saat araliklarla uyuyor suan bazen 3 bazen 2 uyku yapiyor