nezibebe Kızım 2 yasında ve cok agır krızler gecırıyor. Ne yemek yıyor ne tuvalete gıdıyor( bezden cıkmak ıstemıyor) . Hep aglıyor, sınırlenıyor, agressıv bagırıyor her kese her seye. Ne yapa bılırım? Bu durum buyudugunde de devam edecek mı?
Linanin_annesi34 nezibebe merhaba 2 yaşında kızım var anlattıklarınızdan daha fazlası var diyebilirim
hellomom nezibebe bekleyecekseniz. Sürecin normal olduğunu bilerek, telaşlanmadan derin derin nefes alarak ve kızınızı bol bol severek geçireceksiniz. Bu süreçte sakinleşmesi için her istediğini yapmak, tv tablet vermek daha olumsuz sonuçlara yol açacaktır. O yüzden kendiniZi sakinleştirmeyi öğrenmenizi ve bol sabırlı olmanızı öneririm☺️her yaşta farklı farklı hıylar ve sendromlarla karşılaşacaksınız.