Emirin_Annesi02 7 ay 24 günlük oldu oğlum. Dün ilk kez baba dedi. Belli belirsiz de anne diyor. İlk çocuğumuz ve ben Çok duygusallaştım ❤️. Rabbim hayırlı evlatlar versin cümlemize inşallah.
Nyr195 Emirin_Annesi02 ağlarken baba diye ağlıyor bizimki 😂 anneyi 40 günlüğünden buzamana kadar hep diyordu zaten dede diyor arada 😊
Emirin_Annesi02 Nyr195 maşallah. ❤️ Bilinçsiz de söylese hece yapması güzel aslında .. erken konuşmanın temellerini atıyor kuzular