Tlyyldz yazdıklarımı iyi okusaydınız ilacı isteyen o kız değil onun misafiri o evde yokken bize gelip istiyor diye yazdım..bence yanlış cunku misafir dediğim insanı ben bi kez bile görmedim tanımam etmem..gündüz gelse isteseydi amenna ama gecenin yarısı yabancı bi kapıyı çekinmeden çalabiliyor
Tekrar diyorum bunu yapan kişi bahsettiğim karsı dairedeki kız değil onun misafiri olan bi kızdı..
Diğer yazdıklarınıza gelince ben tabiki bi beklenti içinde olmadım o kız kim ki yarın bi gün tasınacagını tahmin ediyordum zaten benim amacım onu yalnız hissettrmemekti bide eşimle meslektaş ne zor şartlarda calıstklarını ben biliyorum kızın yemek yapmaya vakti olmuyo ona istinasab yazık kız ev yemegi yesin diye düşündm