Yıllardır kullanıyorum bu 4. İPhone um değiştirmezdim de öncekini 2. El almıştık çok kötü çıktı sorun yaşadık. Başka marka alacaktım eşim almadı ben 2 senede bir telefon alamam o kadar zengin değilim dedi😁 13 aldık geçen ay. Ben memnunum yıllardır eşim hatta çok ön yargılıydı adı var sadece diyordu benim eski telefonumu kullandı şimdi diyor bundan başka marka almam değmez tabi herkesin beklentisi farklı sevmeyenler memnun olmayanlar vardır elbet