Arkadaşlar bebeğim 6 ay 12 günlük. Ne derdi var bilmiyorum anlayamıyorum karnı tok altı temiz gaz sıkıntılarımız yok. Ne oyuncakla oynuyor ne yürüteç de duruyor gündüzleri uykuları 40 dk max uyuyor. Oyalayamıyorum durmuyor hep mız mız ağlıyo beni 2 saniye görmesin katılarak ağlıyo napıcam valla çok bunaldım ya 3 4 aylıkken sabit yatıyordu yattığı yerden oynardım şimdi yatmak da istemiyor dönüyo ağlıyo basıyo ağlıyo herşeye ağlıyo kafam kazan gibi. Bir tek dışarda susuyo annemin bahçesi var 1 hafta orda kaldım bahçede bütün gün hiç sesi çıkmıyo evde durmak mı istemiyo