gztna korkmayın düzelir bize de aynı şeyi dediler. Şuan bizce tutuyo artık ama kontrole gitmedim daha ilk zamanlara göre çok çok iyi durum da 4 ay oldu diyelim. Biz naptik onu anlatayım belki fikir olur çünkü benim oğlum da yerde yüz üstü yatmıyo. Kol ve bacak kaslarını güçlendirmek için spor yaptırdım gün içinde ne kadar yaptırabilirsin o kadar yaptırdım, tummy time egzersizi yatırdım 3 dakika sonra ağladı susmadiysa kaldırdım dinlendirdim sonra tekrar koydum, yüz üstü yatarken çıngırağı göz hizasında sallamaya başladım ve yavaş yavaş yukarı kaldırdım takip etmek için zorladı kendisini, sırt üstü yatar vaziyette dikkatli bi şekilde kollarından tutup oturur vaziyete getirdim, sağa sola dönme egzersizleri yaptırdım, onun dışında kucağımızda dik tutmaya çalıştık poposunu karnına elimizi de göğsüne koyup hafif eğimli tuttuk ve yine elimiz göğsünde diğer elimiz ya bacaklarında ya da bacaklarının arasından geçirip karnına koyduk uçurur vaziyette tuttuk. Şimdi yüz üstü durmakta daha istekli hatta artık kendi kendine dönmeye başladı tek sıkıntımız kolu altında kalınca çıkaramıyo.