tostostirikk 4. Ayda vermeye kalktım buradaki anneler dogru olmadığını sonra duzenin değişeceğini söylediler vazgeçtim. Evet 6. Ay sonrasi biraz duzen bozuluyor, su an 11 bucuk aylik eğitim falan yok. Benim bebegim atakli, diş sıkıntısı yaşayan bir bebek olmadi. Bencd eğitim versem kotu olmazmış.
Eğitimden kasıt meme ile uykuya dalmasini yok etmek aslinda. Anne memesi ya da emzik, ayakta sallama, pis pis vb destekleri kesmek. Yerinizde olsam denerdim. Ağlatmadan 1 2 hafta eğitim verirdim bu arada ben verdim ve olmuştu, sonrasında biraz düzen bozuldu
Yanına uzanıp beyaz gürültü aciyordum ve yatağında uykuya dalıyodu. Su an 40 dk memede emzirerek uyutuyorum. 1 yasa yaklaştı artik bu kadar zaman geçti neyse diyorum ama 1 yas sonrasi eğitim vermeyi düşünüyorum. Bebegim zayıf olduğu için gece beslenmesini kesmedim. Kilo iyi olsaydı 7. Ay sonrasi gece beslenmesini keserdim. Bu arada geceleri saat basi uyanan bir bebek olsaydı her ne olursa olsun egitimi verirdim. Öyle cok zor olurdu. Bebegim doğduğundan beri geceleri en fazla 3 sefer uyanır emer geri uyur. Boyle olunca ben de cok zorlamadim