ozlemkynk Topuk kanı sağlık ocağında alındı ve TSH hormonunun yüksek çıkmış denildi 12.02 çıkmış değeri tekrardan topuk kanı aldılar böyle bir durumla karşılaşan anne var mı ilk bebeğim bilmiyorum ve çok tedirginim
-Azize123 Sadekahvekalpben sarılık falan varmiydi bizde de tsh öyle gelmiş 3 n kez topuk kanki istendi