Kızlar kafayı yemek üzereyim, tek başıma desteksiz büyütüyorum. Son 1 aydır neredeyse her şeye mız mızlanıyor. Oyuncağı yere atıyor mesela ağlama krizine giriyor. Yemek yapmaya gidiyorum, ya da başka bi işimi yapmaya arkamı dönmeme kalmadan bi yaramazlık yapıyor, sürekli bişeyler kırılıyor, bir yerlere tırmanıyor, döküyor. Geçen gün prizi sökmüş tamamen üstelik. Bunları yaptığı yetmiyor sürekli kendi istediği olsun istiyor. Olmazsa sebepsiz yere basıyor yaygarayı.. kafayı yedim artık sesimi yükseltmeye bağırmaya başladım dayanamıyorum. Var mı benim gibi tükenen ? 🥹