Oğlum 1 yaşında ikisinden de var. Globber üstünden hiç inmedi son 4 aydır. Bebek arabası yerine kullanıyorum ben eğer uyku zamanı değilse mutlaka bisikletle çıkıyoruz daha kolay oluyor çocuk da sıkılmıyor.
Akülü araba her yere gidilmiyor tabi ki sadece site bahçesinde veya götürebilirsek büyük parklarda biniyor. Onu da çok seviyor evde çok vakit geçiriyor ama ikisinin kullanım alanı farklı. Oyuncak olarak akülü daha iyi, taşımak için bisiklet daha iyi :) ben kendi rahatım için tabi ki bisikleti seçerim ama oğluma sorabilsem muhakkak araba derdi 🤣