yavruaslanlar kızlar bugunden yapsam cuma aksamına kadar dolapta dursa bişi olur mu? eşim yarın izinli cok işlerim var dısarı da vaktim olmaz yapayım diyorum sizce? cuma gelcek ya misafirler bugunden davet ettim misafiri varmıs vs vs yine kaldı cumaya😂
Lazziya23 yavruaslanlar olur ama bugün akşama doğru yap bari streçle ağzını öyle sana 10 numara tarif vereyim mi tam kıvam teşekkür edersin
Mariposa yavruaslanlar kalmaz ya iki gunde hem islakligi gider hem soner dolapta. Cuma sabah erkenden kalkip iki dk yaparsin islak kek ne zamanini alacak sakki 🫀
yavruaslanlar Lazziya23 ay cnm şimdi gördüm aaa kör gözlü ben tabi ver borcamda dimi benim kare cnm ona uygun mu
Lazziya23 yavruaslanlar 05012025 Pasa-2727 Ben kare orta boy borcamda yapıyorum dökerken sosu keki çıkarın 1 2 dakika sonra dökün ikisi de sıcak olacak unutmayınn. Bir de borcamınızı yağlayın aşklar resimleri bekliyorum ❤️
Lazziya23 yavruaslanlar bekleme kek pişti ya sosu da 1 2 dakika sonra dök kek pişmeden 1 2 dakika önce sosun hazır olmuş olsun ikisi de sıcak olacak
yavruaslanlar Lazziya23 aa tamam cnm senin borcam kaç cnm cok kalın olur mu ya benim orta borcam birde kucugu var bugun mu yapsam yarın mı sence?
Lazziya23 yavruaslanlar yarın yapsan çok daha iyi olur ben de misafirlerden bir gün önce yapıyorum hem dolapta çekiyor sosunu iyice güzel oluyor 2 gün yiyoruz yaptıktan sonra bir şey olmuyor
minikoalaannesi Mariposa bence de ya ne zaman islak kekim beklese kuruyor cok sinir oluyorum sabahtan yap hem sosunu ceker zaten dolaba girince sosu kalmiyor guzel kuru kek oluyor cikolatali gibj
Mariposa yavruaslanlar aksam 6 ya kadar kirk tane islak kek yaparsin 😁 taze taze o gun yap knk usenme 🫀
Mariposa minikoalaannesi benim kizlar ertesi gune kalsa onu yemiyorlar kurumus diye, kalmaz cuma aksamina kadar