asena_ koltuk aeçme sansınız yok diyebiliyorum ama bebeginiz oldugu için size cam kenarı ya da koridor verebilirler. Ayrıca 0-6 ay seyehatin en kolay oldugu zamanlar. Kalkış ve imiş sırasında emzirirseniz kulakları basınç olmaz emzik kullanıyorsa emzik de verebilirsiniz. Emme refleksinin çalışması ferekiyor