elifyaaa 10 buçuk aylık aynı tadım bile yapamadık ağzına 1 kaşık koysa çıkarıyor yediği şeyler sınırlı onlarda en fazla 2 yemek kaşığı doktor 3 çay bardağı yemesi lazım günde diyor ben 1 çay bardağı yerdirsem şükür diycem 5. Aydan beri kilo almıyor neredeyse sadece anne sütü mamaya başlamayı düşündüm biberon kabul etmiyor sulukla vermek istedim almıyor hergün tek kafama taktığım bu nasıl olacak diye artık kafayı yiycem çevremdeki herkes benim suçum olduğunu söylüyor geç başlattığım için olmuş onlar öyle dedikçe üzülüyorum bende