Rengarenk52 Yaşadığım olay hayatımı herseyimi olumsuz etkiliyor nasil atlaticam bilmiyorum psikoloğa gitsem ilac verir ama 5 aylik bebegim var gitmesem bu sıkıntıyı nasil atlatırım bilmiyorum
dilos53 Rengarenk52 canım emzirirken kullanılan ilaçlar mevcut doktor uygun olanı verecektir mutlaka ihmal etme doktora görün
tinna Rengarenk52 bende 6 ay kullandım ve çok iyi geldi beni baya toparladı emziren anneye uygun yazıyor yazarken zaten ben en çok çok uyumaktan korkmuştum ama hafif bir ilaç yazdı . Aksiyetem var dı . Şuan ikizlerim 2 yaşında emzirdim çok şükür iyiyiz toparlandım onalar için gitmemezlik yapma ilerde patlama dercesine geliyor insan . Geçmiş olsun
dilos53 Rengarenk52 ah ah çok iyi anlıyorum seni yıllardır panik atak ve anksiyete bozukluğu hastasıyım gebelik dolayısıyla ilaçları ani bırakmak durumunda kalınca dünyam allak bullak oldu bebeğim ay sonu 1 yaşına gircek şimdi ilaca başladık tekrardan Rabbim yardımcımız olur inşallah
dilos53 Rengarenk52 her gece acile koşardım artık acilin doktorlarını bezdirmiştim en son psikiyatri ye gözük dediler işte ondan sonra rahatladım ilaçlar hemen etki etmiyo bazı ilaçlar da yaramadı en son kullandığım ilaçla rahatladım
dilos53 Rengarenk52 her ilaç aldırmıyo ben iki ilaç kullandım hiç kilo aldırmadı sonra paxera diye bi ilaç kullandım o bana bi 10 kilo aldırdı doktorumla konuştum bu durumu kestik p ilacı farklı bi ilaca geçtik o ilaç yapmadı aksine zayıfladımm
beren070725 Anksiyete ve okb için 2 sene citoles kullandım kilo aldırıyor bu ilaçlar kim ne derse desin benim doğumdan 10 gün sonra tekrar anksiyete nüksetti pisikiyatrisimi aradım emzirirken kullanabileceğim selectra 25mg verdi ama ben kullanmadım.