Esoz1110 Bir ağlamaya başlayınca 1 saat susmaz oldu bugünde yine yaptı aynısını ve bir sebep de yok konuşmayıda biliyor söylemiyor nedensiz ağlıyor sizde de oluyor muydu elimde olmadan geriliyorum artık siz nasıl bir çözüm buldunuz ağlamasını durdurmak için😑
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Esoz1110 Çözüm bulamadım. Sus dedikçe ağlama seviyesini yükseltiyor. Bazen ağlamak için ağlıyor, ağlanmayacak şeylere ağlıyor. Gülerken bi anda morali düşüp ağlıyor. İkizler burcu olmasına mı vermeliyim, bilmiyorum da 💁🏻♀️
binnur37 Esoz1110 oturuyorum dibine noldu diyorum yok birşeymi oldu yok sakinleş yok eee diyom ağlarsan ağla açıyom son ses müzik gidiyom mutfağa iş çıkarıyom kendime duymamak için yada sigara içmeye çıkıyorum balkona
gundes1240 Esoz1110 benim de oğlum o yaşlarda ağlama krizine girince onu yok sayıp umursamıyor gibi yapardık eşim ile ikimiz oyun oynardık dikkatini dağıtmak için hemen saklanbaç oynardık eşim sayıyordu ben saklanıyordum bir kaç dakika geçince oyuna oda dahil olurdu ama üstüne düştükçe susması için onunla konuşmaya çalıştıkça daha çok ağlardı biz bu şekilde sustururduk
papatyam-34 Esoz1110 2.5 yaşında oğlum da öyle 🥲Sabahtan beri ben kar oynamak istiyorum diye ağlıyor susuyor 5 dakika sonra yine ağlıyor kar oynamaya gidelim diye 🥲 Benim de bir çözümüm olmadı duymazdan gelince daha çok önüme geçip bağırıyor göreyim diye 😂
Esoz1110 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kızımı bıraksam öylece ağlıyor yorulmuyorda kafam beynim uyuştu 😑
Esoz1110 gundes1240 Bir ara o işe yarıyordu daha yaramıyorda kendini bugün bir sağa bir sola atıyordu
nezibebe Benimde kızım aglıyor hemde her seye aglıyor. Bagırmak ıstemıyorum amma artık sabrım kalmadı. Olur olmaz her seye aglıyor ne yapayım nasıl susturayım bılmıyorum
Esoz1110 nezibebe Ben elimde olmadan kızıyorum artık tersliyorum cok bunaldım doğduğundan bu yana ağlıyor bisey olsa derim ki nedeni var herseyiyle ilgileniyorumda
asyamz Evde durduğu için sıkılıyor olabilir mi kızım da aynı dışarı çıkarımca keyifleniyor evde sıkılıyor öyle bişey olabilir mi
Esoz1110 asyamz İnanın sürekli parktayız küçük çocuk gibiyim bende artık peşinde ne istese oynuyoruz vallahi ağlamaya sebep arayan bir benim kızımı gördüm
Esoz1110 asyamz Benim kızım hep ağladığı için ben anlamıyorum artık gercekten bir derdi olunca zaten hep ağladığından insan nedeni olup olmadığınıda anlamakta güçlük cekiyor 😞
Yesilerik Esoz1110 benim de öyle sürekli ağlıyor su isterken bile ağlayarak söylüyor hiç normal konuşması yok o kadar huysuz ki sabrım falan kalmadı doğduğundan beri böyle çözüm arıyorum ama yok
Esoz1110 Yesilerik Bende aynı durumdayım mesela suan bisey istiyor veriyorum geri koyalım diye ağlıyor daha kullanmadan herseyde var evde cok şükür memnun değil
Yesilerik Esoz1110 benim de öyle her şeyin tersini yapıyor. Bırakayım diyorum ağlasın bu sefer de daha çok ağlıyor anlayamadım gitti