Philips yavaş aktığı için meme reddi yapmıyor diye biliyorum ama geçen gün ebeyle görüştüm bende sağıp arada biberonla veriyordum sonra meme reddi yapmaya başladı. Ebem ağlasada sızlada süt geliyorsa biberonla sakın verme hangi biberon olursa olsun 10-15 gün sonra memeyi bırakır dedi o yüzden zorluyorum memeye . Biberonla vermemeye çalışıyorum🥹