Mammamiaa_ hayır saglıklı bişey değil o maalesef genellikle annelerde hiperlaktasyon sorunu asırı besleme vs seklinde fazla kilo alımı oluyor doktorlar bu durumda beslenmeyi gözden geçirmeyi öneriyorlar bu oyle mahalle aralarında dendiği gibi yaglı sütüm yarıyor tarzı bişey değil maalesef , fazla kilo değilde sınırın üzernde kilo alımı cocuk icin normal seviyenin biraz üstü iyi zaten ileride kilo alımı zayıflayacak boyuna vericek baya cok fazla bi alım varsa saglık acısından dilkat edilmeli kesinlikle