Baybyuras Bebek arabamız artık kullanışlı gelmemeye başladı baston rahat hafif bir model aradım bildiğiniz iyi bir model varsa yazar mısınız
Hiilyuss Baybyuras merhabalar sadece tutma yeri çift boynuz olursa tek elle istemiyorsunuz hiç önermem sürüşü zor
Kizarmisdondurma Baybyuras baston değil de kabin olarak cybex gb pockit plus tavsiye ederim 18 ay üstüyse tabi
1aslhn Baybyuras aynı arayış içindeyim bebeğim 7 aylık ve toplu taşıma da ve arabaya sök tak yoruldum 😩