30-01-m 3 Ay 22 günlük bebeğim . Doktorum 4 ay olsun yavaştan başlayabilirsin demişti . İlk neler verdiniz bebişlerinize .Nasıl yaptınız neler yapmayalım fikirlerinizi deneyimlerinizi beklıyorum 🌸