saripapatyam_ 2 oğlumu da 2 yaşından itibaren verdim kreşe
Başakşehir Metrokent tarafında Doğa Koleji anaokulunu var , oradaki öğretmenlerden çok memnunum , gözünüz arkada kalmaz
Şu an 3- oğlumu seneye yaz okuluna vermeyi planlıyorum, başka yere taşınsak da Doğaya tanıdığımız yere vereceğiz , kreşlerde öğretmen çok çok önemli
Geçen sene değişiklik olsun diye kayaşehirdeki çok reklamı yapılmış okula yazdırdık yaz okulu için dışı çok güzel ama öğretmen iyi olmadıkça bina içi ve teknoloji imkanları ne kadar olsa da faydası olmuyormuş
Bir gidip konuşun derim eminim beğenirsiniz