Smnl 20 günlük bir bebeğim var.Sürekli emmek istiyor ufak tefek sızıntılar oluyor onları normal karşılıyorum ama bugün bir anda ne var ne yok çıkardı aklım çıkıyordu.Yan çevirdim felan.Şimdi yedirip yatırmalı mı kucakta mı tutmalı ne yapmalı?Kafam çok karışık.Böyle olduğunda üzülüyorum kendimi yetersiz hissediyorum.Hala emzirme işine bir düzen koyamadım