Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var 3.5 yaşında oğlum var ve 19 aylık bir kızım oğlum doğduğundan beri çok huysuz kolik bir bebekti zaten genel olarak durmuyor huysuz herşeye ağlıyor vuruyor bebek gibi davranıyor bazen konuşmuyor ııı ıı gibi sesler çıkararak bişeyler anlatmaya çalışıyor yemek bile doğru düzgün yemez sürekli uğraşırım yemesi için oturuyorum konuşuyorum onunla güzel vakit geçiriyorum genel olarak huyuna gidiyorum ama 3 4 gündür artık dayanılmıcak durum aldı bu huysuzluk çığlıklar krizler ne ararsanız ne yapmalıyım nasıl var yol izlemeliyim artık çok zor durumdayım