Benim bebeğim 5 aylık ilk iki ay bizde mama arayışındaydık aptamil ishal yaptı bizde de bebelac aşırı gaz yaptı sma kabız yaptı daha sonra hip organik kullandık aşırı memnun kilo problemi yok gaz problemi yok ishal de yapmadı denemenizi öneririm ve sanki bebeğim onu daha iştahlı içti beğendi deneyerek bulduk 🥹 geçmiş olsun size de