2AngelMom
Günaydın geçmiş olsun ❤️🩹
Ben genel olarak zayıfım ama yağ oranım yüksekti.Karın ve iç bacak bölgemde yağlanma vardı.
Online diyet+spor destek aldım.
20 gün oldu
Protein ağırlıklı besleniyorum,ve ağırlıkla bölgesel çalışıyorum.Yürüyüşte var tabi
Bu şekilde 52,5 dan 49 a düştüm ve yağdan kaybettim.