Kızlar size de oluyor mu bu? Şu sıra özellikle tansiyonum çoğunlukla düşük, isteksiz, somurtkanım. Konuşmak istemiyorum kimseyle. İş yerimde biraz sıkıntılarım vardı çözdüm ama ondan kaynaklı mı bilmiyorum. Tabi doktora gitsem daha iyi belki kan değerlerim düşüktür ama yaşayan var mı bunu aranızda