Kızlar doğum yapalı tam 6 ay oldu bakina giriş bölgesinde ağrım oluyor nasıl anlatayım bilemedim ama dikillerin ağrısı gibi hala sanki orayı hala çok hissediyorum içinde hafif yanma var gibi ben daha öncede yaşıyordum smear testi vajşnal kültür hepsi alındı şükür ki temiz çıkmıştı bu şekilde yaşayan var mıdır