pinar180 bende ayırdım canım 5.5 aylıkken bebeğim daha iyi uyumaya başladı bizim odaya giriş çıkışımızdan yatak gıcırtısından bile uykusu bölünüyordu. Telsizi açık bırakıyorum gece gık dese duyup yanına gidiyorum. Bizde daha rahat ettik açıkcası çocuk üşüyecek diye camı açmıyordum bu seferde biz terliyorduk. Kışında daha iyi olacak ayrı odada yatmak eşim çok sıcağı sevmiyor bebeğin peteğini daha yüksekte açarım o üşümez. Bir de eltim 4 yaşındaki oğlunu hala ayıramıyor ilerleyen zamanda daha zor oluyor erkenden alıştırmak en iyisi hiç vicdan yapma bebeğin konforu ve gelişimi için çok önemli bir adım öyle düşün☺️