Miraay Merhabalar, eğer buara fazlaca düşündüğünüz, sizi üzen şeyler varsa ondan da psikolojik olarak uyuşma hissediyor olabilirsiniz. Aynısı bana da oldu. İş yerinde kalkıp kalkıp yüzümü yıkar, ensemi ıslatırdım felç gecircem sanıp. Sonra nörolojiye göründüm mr çekildi ve hiç bi şey yoktu. Doktor beni psikiyatır’a yönlendirdi ve kaygı bozukluğu teşhisi kondu. Kullandığım ilaç sonrası da hiç bi şikayetim kalmamıştı. Nöroloji doktorununda felç önceden belirti vermez, hissedemezsiniz. Bi an da olur dediğini hala hatırlıyorum. Çok geçmiş olsun