Normalde pazartesi başlayacaktı ama dün görüşmeye gittiğimizde kreşten çıkartamadım öyle olunca öğretmenleride yarın gelsin dediler 2 buçuk yaşında çok sosyal bir çocuk severek gitti en son öğretmenin elini tutup bana el sallayarak sınıfına girdi çok duygusalım bugün ev bomboş geliyor 😥😥