Kızım balgamını kusarak çıkarıyor bu durum normal mi? Bu sabah öksürükle uyandı öksürürken kustu ve bir avuç dolusu balgam çıkardı. Daha önce de bir çok kez bu durumu yaşadık. Geçen hafta da aynısı oldu sabah öksürükle uyandı kustu ve balgamını çıkardı öksürüğü de geçti. Aslında antibiyotik ve ya başka bir ilaç kullanmadan atlatıyoruz böyle olunca ama sürekli aynı şey olunca kafama takıldı doktora götürmeli miyim başına gelen var mı kızlar?