canimoglum55 Bebeğim beni emmiyor 10aylik mamayi Red ediyor ek gida yiyor dis çıkarma evresinde o sebeple mi bilmiyorum ama mamayi yiyordu normal de şuan bırakması kötü mü olur acaba
rachelgreen_ Bunu doktoruna sormanız daha doğru olur kilosuna ve gelişimine göre bir şey söyleyecektir