mbabygirlm Kızlar büyük kızım düştüğünde vs bir kere sızlatır sonra yoluna devam eder. Canı acısını bilmiyor olabilir mi. Kardeşine zarar verdiğinde de canı acımaz diye mi düşünüyor acaba olabilir mi