Bende her yaz 4 buçuk yaşındaki çocuğumla uyuyorum birşey olmadı.. oğlumu klima karşısına değilde diğer tarafa denk gelecek şekilde uyutuyorum. Fan ayarı en düşük derecede soğutmada 25-26 o şekilde daha sağlıklı oluyor…. Klima çarpması olayıda 18 derecede buz gibi ortamda olur bence