Kızlar merhaba, bebeğim 7 bucuk aylık normalde biberon kullanıyoruz. Emen ve mama içen bir bebek. İşe geri döndüm 2 gündür biberondan sağdığım sütleri veya mama verdıklerinde içmiyor reddediyor. iki gündür sadece ek gıdayla besleniyor. Tepki mi verıyor bu süreç geçici mi böyle bir durum yaşayan var mı aranızda?
Akşam geldiğimde benden biberonla içti ve emdi ama gündüz hep ağlayıp reddetmiş.