Kızlar ben yasmin ile korunuyorum. Dün doktora gittim bana paxera yazdı 10 mg. Ama sormayı unuttum doğum kontrol hapı ile kullanımında bi sorun var mı kullanıyor musunuz sizde ? Yani etkisini düşürür mü ? Veya ağır gelir mi ? Bir sonraki randevum 20 gün sonra o kadar bekleyemem bilgisi olan varsa yazabilir misiniz ?