Bebekten bebeğe değişiyor hiple başladım sma Aptamil tekrar sma olan la devam ettim hip iştahla içmedi sma kullandım ikiz bebek biri sürekli kabız biri isal oluyor du birde sürekli gaz sonra Aptamil e geçtim onuda sevmedi iyi gelmedi sma geçtim yedi aylık olacağız sma kullanıyorum bebeğinize göre karar verin hiple başlayın bence iyi gelirse devam etmezsiniz doktor yonlendirir bizi doktor önerdi hep