Merhaba hanımlar,
Bebeğim 14 aylık ama ne yüzüstü pozisyondan nede sırt üstü pozisyondan dönemiyor. Açıkçası dönmek istemiyor ben yarım pozisyon şeklini aldırıp döndürmek istediğimde gülüyor. Popo üstünde emekliyor bütün evi geziyor. Kollarından tuttugumuzda yürüyor hatta dün tek parmağından tuttugumuzda baya yürüdü. Yeni yeni siralamaya başladı koldugun kenarina koyduğunda yeni yeni adım atmaya başladı. Ama bir yere kalkamiyor koltuğa yada TV ünitesine kalkamiyor kalkmak istiyor ama ayakları koltuğun altına girdiği için kalkamiyor. Sizce bu durumları normal mi