Masalbebee E devletten oluyormuş doğrumu nasıl başvuru yapılıyor pazartesi günü doğurdum 2.bebeğim kimlik çıkıncamı başvuruluyor
cicimomy Masalbebee kimlik çıkınca başvuru yapabiliyorsunuz e devletten doğum yardımı başvurusu yazın direk altta link çıkıyor oraya basıp sizi e ailem sitesine yönlendirme yapıyor orda sizin bilginiz eşinizin bilgisi ve bebeğinizin bilgileri çıkıyor