faydik Merhaba güzel anneler; oğlum doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum şimdiye kadar hiç sorunumuz yoktu taa ki 2 numaraya geçene kadar. 3 gündür kullanıyoruz 3 gündür ishal bebeğim. Başına böyle birşey gelen var mı?
diyarbakir faydik bnde aynı marka mamayı kullanıyorum doğduğundan bu yana İshaldir bebeğim 3 aylık bu arada
faydik gizememre Bilemiyorum ki acaba diş mi geliyor diye düşünüyorum bende ama bir doktora soracağım inşallah
diyarbakir faydik bebeklerde olan bir durum zaten süt ve mama içtikleri için oyledir ne zaman ki ek gıdaya geçti o zaman düzelir zaten.Birde Kaka rengi yesile dönmediği sürece sıkıntı yok değiştiği an bilecem ki soğuk almış hemen doktoruna gösteririm.