Asf Hiç kaka yapmadı 3 kez çişli bez değiştirdim emince geğiriyor hıçkırıyor kusuyor 2 gündür sütüm yoktu bugün düzeldi gbi. doymadığı içinmi kaka yapmadı yoksa kabızmı oldu acaba yardım
Mom061 Asf Doyup doymadığını çişli bezinden anlarsın, kakalı bezinden değil. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. 10 gün sonunda hala yapamıyorsa karnına,bacaklarına masaj yapmak iyi gelecektir.
Asf Fuldenmevsim sadece bugün yapmamıştı şimdi mama verdim 60 cc yaptı kakasını anlamıyorum neden böyle doymadığı içinmi tesadüfmü
Asf Ikrazumra19 sadece bugün yapmamıştı şimdi mama verdim 60 cc yaptı kakasını anlamıyorum neden böyle doymadığı içinmi tesadüfmü
Asf BuseCan sadece bugün yapmamıştı şimdi mama verdim 60 cc yaptı kakasını anlamıyorum neden böyle doymadığı içinmi tesadüfmü
allypa Asf Hiç endişe etmeyin bizimde başımızdan geçti hatta panikleyip acile götürdük poposundan ilaç verdi ama bebekte çok acı çekti.Çocuk doktoru keşke ilk önce buraya gelseydiniz bir hafta on gün yapmaması normal gerekirse biz su ile açardık dedi.Banyosunu yaptırın sonra bebek yağı ile karnina dairesel saat yönünde masaj yapın.Kabız olduğu kakası yaptıktan sonra belli olur ama anne sütü alıyorsa oda çok düşük ihtimal.
Meva_04 Asf normaldir bebek bu benim kızım 5 gün yapmadı ama üç aylık Di o zaman ben 3. Günü doktora götürdüm dedi yemek kaşığı a sütü sağ bir çay kaşığı zeytin yağı kat ver demişti düzeldi 3 gün yapmazsa doktora götür
allypa Asf Demek ki kabız değil kakasında rahatsız edici bir koku yoksa birşeyi yoktur.Çiş ve kilo takibi yapın yetersiz sütün varsa onu artırmanın yollarına bak yetersiz geldiğinde takviye olarak mama vermeye çalış.Biberona alışırsa meme reddi oluşabilir.
BuseCan Asf normal o korkma doyuyordur benimde oğlum bazen 2 günde bir kaka yapıyor bunlar normal canım
Asf allypa biberonsuz vermek cok zır oluyor artk mamayı 60-90 cc içiyor çok zor oluyo o yüzden napıyım bilmiyorum
Derya_Kuzusu Asf canım anne sütü ile beslenen bebeklerin 10 gün bile kaka yapmaması normal diyor uzmanlar. Ama mama olunca kabız olma ihtimali devreye girebiliyor tabi. O ishal gibi dediğin de yenidoğan larda ek gıdaya kadar hep sıvıdır kaka endişe etme. Bugün hiç kaka yapmadı dedin ya çok normal. Doymamasıyla ilgisi yok. Günde ortalama gece ile birlikte 5-6 çişli bez alıyorsan altından doyuyor dur. Bezin ağırlığı Bi paket margarin ağırlığı kadar olucak derler ölçüt olarak da. Sen stres olma ki bebek de hissetmesin. Bebeğim doyuyor sütüm geliyor yarıyor diye düşün hep. Rızkı veren Hüda dır 😇😘