kesi Biliyorum iyi değil ama bırakınca sürekli burnunu kaşıyor 1 yaşında. Sürekli kullanan varmı kızlar
aybarshaaan Ben kullanıyorum sürekli bir sorun yaşamadım doktor kontrolünde tabiki ara vererek ne gibi bir zararı var anlamadım
kesi aybarshaaan nekadar süredir kullanıyorsunuz ve nasıl ara veriyorsunuz? Bizim doktor sadece 1 hafta kullanılmalı diyo
oylesinebiri__ kesi en az 5 10 gün kullanılır çünkü yan etki sersemlik uyuşukluk yapıyor biz onu çok kullandık bu sefer doktor spraktin şurup verdi oda damla gibi uyku yapıyor sadece 10 gün kullandık bu ilaçlar bağımlılık yapıcı 1 ayı geçerse olumsuz etkileri var
oylesinebiri__ kesi içerinin havasından da yapıyor olabilir hava temizleyici nemlendirici var mi odada
kesi oylesinebiri__ hayır kesin 1 hafta sonra dedi ama dediğim gibi burnununu kaşıyo kesincede uyumuyoda
[silindi] kesi Doktorunuzdan onay almanız gerekiyor olabilir. Bize sadece 5 gün kullanacaksınız alerji olursa tekrar bana sorun demişti kesinlikle 5 günü aşma, sık sık kullanma demişti.
ebru3457 kesi bildiğim kadarıyla o alerji yan etki için kullanılan bi damla değil mi ben mi yanlış biliyorum doktor bize ilaç yada şurup verdiğinde yanında veriyordu genelde alerji vs için