Ben L koltuk insanıyım, misafiri felan da düşünemem çünkü kendim için yaşıyorum.. Ayda yılda bir misafir gelecek diye küçük bir salonu koltuk takımı ile boğamam sonuçta orası bizim 7/24 yaşam alanımız.
Benim evimde amerikan mutfak, L koltuğumdan çok memnunum iki tarafı da sırt kısmı açılıyor yatak oluyor oldukça da rahat. Oturduğum sitede çoğu insan koltuk takımı kullanıyor evlerinde adım atılacak yer yok, bana misafirliğe gelen senin salonun nasıl böyle büyük diyorlar. Çünkü doğru eşya ve renk seçimi diyorum.