Merhabalar oğlum 27 aylık. Allahım evlatlarımıza sağlık versin. Fakat çok aşırı hareketleriyle bizi çok zorluyor. Babasıyla alıp bir yemeğe, yürüyüşe, arkadaşlarımızla bir ortama gitmek bizim için keyiften ziyade yorgunluk can sıkıntısı okuyor. Çünkü gittiğimiz yerde oğlanın peşinde koşmaktan dur oraya gitme öyle yapma demekten ne muhabbete katılabiliyoruz ne arkadaşlarımızın yanında aldırabiliyoruz ne yemeğimizi yiyebiliyoruz ve yedirebiliyoruz. Bu erkek çocuğu hareketli olur demeyin lütfen, çünkü öyle değil. Doğduğundan beri çok hareketli ama artık bizi bedenen ve zihnen fazla yoruyor. Herkes bize üzülüyor artık. Beze vs alıştıramıyorum çok hırçın.
Gittiğimiz yere babası götürmeliyelim diyor ama bu kez benim canım sıkılıyor götürünce de durmuyor ki eşimle tartışma halinde oluyoruz.
Acaba diyorum hiperaktivite, dürtü bozukluğu felan mı var kızlar gerçekten düşünmekten bilmiyorum ne olduğunu durumun. Ne yapmalıyız acaba..