Yani lafı fazla uzatmak istemiyorum ben artık tükenmenin eşiğini geçtim. 17 aylık oldu. Gündüz zaten uyumaz uyku hak getire gece de desen 8 gibi uykuya geçer sabaha kadar en iyi ihtimalle 5-6 en kötü ihtimalle 7-8 kere uyanıyor. Emzirmiyorum meme alışkanlığı yok ama kalkıyor kucağım da emzikle uyumak istiyor. Saatlerce tutuyorum artık gözlerim kapanıyor içim geçiyor otururken yatağına koyuyorum 15-20 dakika sonra pat gene uyanıyor. Zaten gündüz aşırı hareketli saniye durmaz uyumaz etmez gece de sabahlara kadar yat kalk yat kalk ben artık ne yapacağım bilmiyorum. Bu uyku hiç mi düzene girmiyor Allah billah aşkına akşamları için ne yapıcam ne zaman uyuyacak delirmek üzereyim. Yorgun mutsuz sürekli gözleri kan çanağına dönen bir kadın oldum. Yemin ederim her sabah acaba ne zaman bir sabah da çok şükür diyip kalkarım diye umutla uyanıyorum.