aleynayb1 sosyal etkilesim,tekrarlayico hareketler,oyun sekli hepsi bir bitun degerlendiririlir.16 aylik bebek bircok sei ayirt edeblir.esyalari amacina uygun kullaniyormu gbi mesela kaşıgı agzina göturmek,tarağı saçına gibi,hayali oyunlar gbi..Ve en onemlisi gunluk basit komutlari blir 16 aylik bebek..bak,ver, al,git,gel gbi basit komutlarnizda aliyormu?toparlayici olmak adına farkedip ekrani kesmeniz iyi olmuş.Çok fazla czgi filme ekrana cok maruz kalmiş kucukken bu etkilemis..Meraktan soruyorum ekrana neden bukadar cok serbest biraktınız?bircok sey war diyorsunuz..ewde siz ilgilenmeye devam edin ama cocuk doktoru/cocuk gelisim uzmanina bnce bi gidin gerekli gorurse sizi cocuk noroloji ve cocuk osyatriye yonlendirir ama 16 ay kucuk die bi sure oda takp edecektir..ama bukadr cok belirti warsa 2 yasina kadr filan takipli gtmek daha dogru olur.