ozgeozgu benim kızımda 4. Ay aşısında çok ateşlendi 39 u gördük indi çıktı sürekli çocuk acilde 38,5la gittik öncelik verilmişti ilk parol serum taktılar eve getirdik tekrar çıktı ertesi gün tekrar gittik kan alındı crpsi 8 çıkmıştı ilaç verildi iki güne düzeldi çok geçmiş olsun dirençli bi ateşse acile götürün